16 December 2010

Selena Gomez kaitseb Miley't ja Demi't













Selena Gomez, Miley ja Demi hea sõber kaitses oma sõpru vestluses öeldes
'' Inimesed teevad vigu.''  2010 Aasta oli nii Miley kui Demi jaoks raske,
kuid Demi maine langes sellel aastal küllaltki palju.
Demi sattus võõrutusravisse, Mileyst postitati internetti alastipilt mis oli photoshopitud
ning see polnud Miley. Miley jaoks on eriti raske aeg see kui temast postitati
internetti video, kus ta suitsetas legaalset taime.
Selena arvab, et inimesed ei peaks teismeliste staaride kallal nii agressiivsed olema,
kuna nad on veel noored ja õpivad mis on hea ning mis halb.
'' See on väga raske töö ja mulle tundub et inimesed ei saa aru millest me läbi
käime. '' Ütles Selena raadio jaamale KIIS 108 . '' Me oleme noored, me pole
veel jõudnud otsustele mis on hea ning mis on halb. ''
Selena üritab ise jamadest eemale hoida, tänu sellele et tal on hea ja armastav pere.
'' Mul on hea perekond. '' Ütles Selena. '' Mul on vanemad kes kohtlevad mind
nagu tavalist last. Ma tean et mul on kohustusi oma käitumise ees.'' ( fännidele )

No comments:

Post a Comment